Grudzień 2019 r.
SP 4-8 | 02.12.2019 | Tomasz Sarwiński | VI B | Robotyka | Poznajemy czujnik koloru. |
SP 4-8 | 03.12.2019 | Tomasz Sarwiński | IV | Informatyka | Wykorzystanie silnika w dowolnych konstrukcjach |
SP 1-3 | 04.12.2019 | Tomasz Sarwiński | IIIB | Robotyka | Przekładnia pasowa |
SP 1-3 | 04.12.2019 | Tomasz Sarwiński | IIIA | Robotyka | Wentylator. |

SP 4-8 | 09.12.2019 | Tomasz Sarwiński | VI a gr.2 | Informatyka | Przekładnie zębate. Niższy i wyższy bieg |

SP 4-8 | 09.12.2019 | Tomasz Sarwiński | V a gr.1 | Informatyka | Przekładnie zębate. Niższy i wyższy bieg |

SP 4-8 | 09.12.2019 | Tomasz Sarwiński | VII a gr.2 | Informatyka | Przekładnie zębate. Niższy i wyższy bieg |

SP 4-8 | 09.12.2019 | Tomasz Sarwiński | VI B | Robotyka | Jazda po linii – zadanie projektowe |

Przedszkole | 09.12.2019 | Iza Sawoń | Grupa I | Humory i humorki – my i nasze emocje |
SP 4-8 | 12.12.2019 | Tomasz Sarwiński | IV a gr. 1 | Informatyka | Czujnik ruchu – ćwiczenia |

SP 1-3 | 13.12.2019 | Tomasz Sarwiński | IIA | Edukacja informatyczna | Przekładnia zębata. |
SP 4-8 | 16.12.2019 | Tomasz Sarwiński | VI B | Robotyka | Wyścigówka |

SP 4-8 | 17.12.2019 | Tomasz Sarwiński | VII a gr.1 | Informatyka | Przekładnie zębate. Niższy i wyższy bieg. |

SP 1-3 | 18.12.2019 | Tomasz Sarwiński | IIB | Edukacja informatyczna | Przekładnie zębate. |

SP 4-8 | 18.12.2019 | Tomasz Sarwiński | VI A gr. 1 | Informatyka | Przekładnie zębate. Niższy i wyższy bieg |

Zajęcia Lego Opowieści 20.12.2019 grupa Smerfy(5,6latki)
Celem zajęć było wykorzystanie klocków do tworzenia historyjek pobudzające przy tym wyobraźnię i kreatywność.
Zadaniem dzieci było wymyślenie krótkiej historyjki używając pojęć: tło, główny bohater, narrator, pierwszy plan.
